طراحی سایت خدمات مسافرتی و نکات مربوط به آن و امکان رزرو آنلاین
نوشته شده توسط : hiwebex

در زمینه خدمات گردشگری مبتنی بر وب سایت های خدمات مسافرتی، درک کیفیت خدمات و قصد خرید مشتریان جهت طراحی سایت ضروری است. اطلاعات وب سایت به عنوان یک زیر ساخت جهت افزایش کیفیت وب سایت خدمات مسافرتی در درجه اول اهمیت قرار دارد. کیفیت وب سایت های خدمات مسافرتی بر اساس یک سری از فاکتور ها ارزیابی می شود. مانند، سهولت استفاده، سرگرمی، جذابیت بصری، پاسخگویی سریع اینترنتی، امنیت وب سایت و غیره. وب سایت های تجارت الکترونیکی بنگاه هایی هستند که قادر به ارائه محصول انتخابی با بهره وری بیشتر و بالاتر به مشتریان هستند. با این حال، مشتریان با توجه به اثر بخشی کانال تجارت الکترونیک خرید می کنند. در دنیای امروز، رویکرد به تجارت الکترونیک افزایش یافته است و موجب افزایش رقابت قیمتی و تا حدودی شفافیت قیمت گذاری شده است. اثرات منفی افزایش تجارت الکترونیک نیز، افزایش رقابت و کاهش وفاداری مشتریان بوده است. این عوامل به گردشگری مبتنی بر وب سایت های خدمات مسافری کمک کرده اند. به عنوان مثال، شرکت E-Marketer نشان داد که 51.6 درصد از مشتریانش، در تابستان سال 2014 از طریق اینترنت سفرهای خود را جستجو و برنامه ریزی و خرید کرده اند.

شواهد و نتایج تحقیقات نشان می دهد که دو سوم مراجعین الکترونیکی به وب سایت خدمات مسافرتی با طراحی ضعیف، خریدی را انجام ندادند که این عدم استقبال به خرید در میان مراجعین ثروتمند تر به مراتب بیشتر بوده است. یکی از حوزه های آنلاین وب سایت های خدمات مسافرتی، رزرو آنلاین سفر است که تخمین زده شده است که در سال 2007،  83 میلیون نفر مسافر، برنامه ریزی و خرید سفر های خود را با استفاده از رزرو آنلاین انجام داده اند.

نتایج کلی تحقیقات محققان نشان داده است که طراحی سایت های خدمات مسافرتی، تحت تاثیر کیفیت محصولات گردشگری ارائه شده و مقاصد هدف گردشگری خوش نام و امکان خرید آنلاین است.





:: برچسب‌ها: خدمات مسافرتی , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: